Jump to content

Beauregard

Members
  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Beauregard last won the day on October 18

Beauregard had the most liked content!

Community Reputation

24 Good

About Beauregard

  • Rank
    Dedicated Member

Personal Information

  • Country

PC Specs

  • CPU
    I5 6600K
  • Memory
    8GB DDR4
  • Hard Drive
    1TB Western Digital Bkue
  • Graphic Card
    GTX 980TI
  • PSU
    EVGA B2 850W
  • Case
    NZXT S340
  • Monitor
    BENQ GL240
  • Description - Other Accessories
    Blue Snowball Mic.

Recent Profile Visitors

607 profile views
  1. Beauregard

    Invisible backpack for Police/Cop

    I dont need the code , I need the RPT logs
  2. Beauregard

    Invisible backpack for Police/Cop

    RPT Logs ? What error do you get , or what doesn't work?
  3. Beauregard

    [Tutorial] 5.0 Dynamic Market

    No problem fam Enjoy.
  4. Beauregard

    [Tutorial] 5.0 Dynamic Market

    I am not the best when it comes to GUI shit , but add a SizeEx to the List box. but I think this would work class listResources: RscListbox { idc = 1500; x = 5.5 * GUI_GRID_W + GUI_GRID_X; y = 2.5 * GUI_GRID_H + GUI_GRID_Y; w = 10.5 * GUI_GRID_W; h = 19.5 * GUI_GRID_H sizeEx = 0.04; //Change these to your liking Idk how this would look like in game just a guess onLBSelChanged = "[] spawn life_fnc_refreshMarketView"; }; and experiment with sizes
  5. Beauregard

    [Tutorial] 5.0 Dynamic Market

    My bad , I definitely was not following which thread was this!
  6. Beauregard

    [Tutorial] 5.0 Dynamic Market

    Market.hpp ?! Which framework u using ? i think it should be shop_items.hpp if ur using over 4.4r3. If im not wrong , not sure bout that part but I believe it should be the listbox sizeEx Life_RscListBox
  7. Beauregard

    [Tutorial] 5.0 Dynamic Market

    SizeEx Is where you modify text size
  8. Beauregard

    [Tutorial] Removing Mission Side Code

    Every time this kid types something , I lose brain cells. PS : @5fspxtyw.yxi You're aids.
  9. Beauregard

    [NEW] FISHERS RPG Unwhitelisted free to play

    Omg modded weapons XxProjectLifepussyDestroyerxX
  10. Beauregard

    Get Free Custom Work/Scripts/GUIS For You

    You telling me they don't work ?! I have like 10 books of them.
  11. Beauregard

    Have a laugh with InifiStar!

    Thanks Mr.Obvious.
  12. Title says it , Need someone who can use Terrian builder. I am starting a community , Gonna be a map from scratch. I already worked on the map for a while , but I wanna focus on developing as 99% of the scripts gonna be rewritten.
  13. Beauregard

    [NEW] How to sign and create EBO's for any addon

    Guess im gonna go write a deobfuscation tool for this then
  14. Beauregard

    Professional Beyond Roleplay (PBR)| Hardcore RP| Alpha

    Well basically you used Bootstrap , I think you shouldn't have any right to complain about it as you basically used a public html code and edited it. However Its still a dick move
  15. Beauregard

    Professional Beyond Roleplay (PBR)| Hardcore RP| Alpha

    Well , You could easily clone any website with HTTrack
×